Bestulen?

Var en sväng till Vimmerby idag och jag lyckades fynda massor. Köpte 5 linnen, ett par shorts, 1 par brallor och lite annat småkrafs för cirka 400 spänn. Billigt va? Vi fikade på ett asmysigt fik som vi inte vart på förut men som vi med all sannolikhet kommer besöka igen!
Åkte och badade idag också fast idag blev det Hallången får se vart det blir imorgon, förhoppningsvis något ställe där vi inte vart på än i år.
Fick min lön nyss woho! Fast efter att min lön blivit insatt har det försvunnit 500 spänn från mitt konto. Någon som vart innen och snott pengar av mej eller vart fan har de tagit vägen? Hatar att det inte står vart pengarna tagit vägen.
Nu ska jag sova så att jag pallar att gå upp tidigt imorgon och umgås med det fina vädret massor. Nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback