Jobbdags

Färgade håret idag men tror inte det blev så stor färgskillnad men det ser fäschare ut nu i alla fall, alltid nåt.
Blev inte mycket solande idag blev för stressig att åka iväg någonstans så la mej på baksidan men då kom pappa hem och skulle klippa gräset så fick flytta på mej.
Har dykt upp ett problem med
lägenheten jag fått erbjudande om =/
Nu är det snart dags för mej att åka till jobbet och för typ alla andra dags att åka hem. Lagom avis är jag allt, skulle vara så skönt att åka och bada eller så nu. Jag gillar inte att göra sånt innan jag börjar jobba för när man är och badar så ska man inte ha någon tid att passa, man ska kunna va där tills man tröttnar. Får hoppas det är lika fint väder på söndag som det är idag och att det håller i sej till åtminstone onsdag för jag jobbar morgon söndag och är ledig fram till onsdag sen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback