Smarthead

Jag skulle nog inte passa som hemmafru, vattnade blommorna här hemma förut och det gick jättebra fram till att jag vattnade mina egna blommor för dom ville jag ju vara lite extra snäll mot och ge massor med vatten. Det var bara det att mina blommor ville inte ha så mycket vatten som jag gav dom så det rann ut massa vatten på golvet. Inte så jävla kul att behöva ta fram moppen och torka golvet bara för att blomjävlarna är så jävla otacksamma.
Jag målade lite på jobbet igår och självklart skvätte jag färg på mej själv och kläderna så idag tänkte jag tvätta innan färgen har hunnit fästa sej allt för mycket i tyget. Jag mitt jävla smarthead hällde tvättmedlet i sköljmedelfacket så fick stå och ösa över tvättmedlet i rätt fack med en tesked, vadå slöseri med tid?
Jag är verkligen sämst på att packa. Ska åka till landet imorgon efter jobbet och stanna där till tisdag eller onsdag eller torsdag och jag är tvungen att ta min stora resväska för att få plats med allt. Fattar inte att det ska vara så svårt att packa för. Kommer säkert inte vara nöjd med det jag packat ner sen när jag väl är på landet ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback