Trögo!!

Jag har haft beslutångest i någon timma nu över om jag ska beställa sex & the city boxen eller om jag ska åka till landet (landet inkluderar en tripp till Västervik eller Vimmerby eller båda ställena och där kan det behövas pengar). Jag har kommit fram till en lösning. Jag struntar i att beställa boxen och om jag inte hittar något annat att lägga pengarna på i Västervik eller Vimmerby så köper jag boxen i någon affär där och om jag inte åker till landet över huvudet taget får det bli en sväng förbi Media Mark. Att det ska ta sådan tid att komma på en sådan simpel lösning. Det är inte alltid lätt att vara trögtänkt alltså.

Kommentarer
Postat av: erika

ahh vill haaaa!!!! d så sjukt att man fortfarande inte har den lixom va e d för fel på en..?

Postat av: Ankan

Ja eller hur! Jag ska köpa den nästa löning! Bara två veckor kvar till dess :P

2008-07-13 @ 01:55:27
URL: http://mordvapen.blogg.se/
Postat av: Haakonklara

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2009-03-16 @ 12:52:47
URL: http://www.enequist.dk/haakonklara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback