Jag vill(e) åka och bada!!

Bara för att jag är ledig idag jobbar alla andra och det är skitfint väder enbart av den anledningen. Vill åka till nån badplats men det är ju inte så lockande att åka själv plus att det inte finns några bra badställen i den här jävla fittstan. Bensin är svindyr också så känns pissigt att ta bilen, får nästan ångest när jag tänker på min bensinräkning. Kanske ska åka och bada nånstans med Fia sen men känns inte så kul att göra det nu för jag hatar att vänta så har blivit på dåligt humör. Har blivit massa moln på himlen nu också (jämfört mot vad det var förut i alla fall)

Kommentarer
Postat av: erika

du får komma hit å bada :-) d ju inte långt alls lr så ;-P du kan säkert lifta till stranden, vilken kille skulle inte plocka upp en tjej i bikini? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback