A Very Niiiice Day =)

Det har vart en jättebra dag idag. Den var dock lite segstartad, ängnade nästan 1½ timme åt att försöka betala lite räkningar utan att lyckas eftersom internet var helt fucked up. Jag gav upp räkningarna för jag ville inte ödsla mer tid framför datorn när det var så fint väder så jag gick och klippte gräset istället, jag har nämligen fått för mej att det är ett jättebra sätt att sola på eftersom man rör på sej så borde man få en jämn och fin bränna. Jocke satte sej och försökte betala mina räkningar lite senare och då funkade det, han har nog fan magiska fingrar.
På eftermiddagen blev det en sväng till Gamleby för vi skulle köpa några packningar till crossen och nåt annat skit till nån moppe. När vi ändå var halvvägs till Västervik tyckte mamma och jag att vi lika gärna kunde åka dit också, Jocke och pappa hade inte så mycket att säga till om så det blev en tripp dit också. I Västervik blev det lite shopping, jag köpte en väska och en plånbok. Det var ingen som orkade laga mat hemma så vi käkade på Harrys och då passade jag och pappa på att ta en öl också. Var riktigt nice att sitta på uteserveringen och käka, dricka öl och kolla på folk, det finns fina grabbs i Västervik kan jag lova. På vägen hem stannade vi till vid Hallången och badade, det stod på termometern att det var 25 grader i vattnet men jag känner mej lite tveksam till om det verkligen stämmer.
Ikväll har jag umgåtts med Sofia och Mark. Vi vattnade Sofias mors alla tusentalsblommor vilket tog minst en halvtimma och då hade vi ändå vattenslang. Sen drack vi vin, lyssnade på jukeboxen och snackade skit. Riktigt nice! Mark kommer från Canada och tågluffar för tillfället i Europa. Sofia hittade han på tåget igår på väg hem från Köpenhamn och tog med sej han hem. Hon är så jävla cool. Imorgon ska dom åka till Öland, jag blev erbjuden att följa med men jag ska ju jobba på torsdag så jag kan ju inte tyvärr..
Mina 500 som var borta från mitt konto igår har satts in på mitt sparkonto nu, undra vart de var igår borde de inte komma in på sparkontot direkt liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback