Som barn på nytt.


Idag slank Glamour ner i brevlådan och med tidningen fick man det här fina linnet.


Med posten kom också sex & the city =)


Kommer ni ihåg automaterna med små ägg innehållande en liten grej som man jämt ville ha när man var liten och tjatade om att få varje gång man var och handlade? Jag fick två sådana ägg av mamma idag när vi var och handla utan att behöva tjata. =) Jag blev nästan gladare nu än när jag var liten över att få ett par ägg.



I det ena ägget låg den här asken och i asken låg det gröna lilla söta mobilsmycket.


I det andra ägget låg ett mobilsmycke med hello kitty.

Lägenhetsletandet
gåt framåt =) Jag borde snart ha hittat en lägenhet tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Markussilje

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback