Couch Potato

Igår var jag ledig (för en gångs skull typ). Så var och klippte mej, träffade Tessa en snabbis och fick se hennes fiiina klänning som hon ska ha på bröllopet och så fick hon sin present av mej. Hämtade mamma i Linköping också så vi tog en sväng på Ikano och Ikea men det blev inte så mycket shopping, jag köpte bara en foundationborste, en förvaringskorg och påslakarn. Käkade wok också assmaskigt.
På kvällen var jag hos Erik och provade att spela lite wii fit och vi kunde konsatera ganska fort att jag är jävligt otränad fast det visste vi iof redan. Kanske borde göra något åt det? Kanske skulle behöva ha ett sånt hemma jag också. Efter en stund kom det lite mer folk och sen drog de flesta av oss till Hugos. Sköjsig kväll, var fan svinlänge sen jag var ute så det var på tiden att jag gick ut igår tycker jag. Lite jobbigt att jag jobbar idag bara känns så omotiverat att åka till jobbet och så kunde jag inte festa ordentligt igår heller bara för det men det får väl bli en annan gång. Borde egentligen inte gå ut om jag jobbar dagen efter så ska nog låta bli det i fortsättningen..
Måste nog äta något nu innan jag spyr av hungerkänslan. Hmm finns det någon restaurang som har hemkörning här i stan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback