Popcorn & tv

Jag fattar inte att dagarna går så fort när man är ledig. Känns som jag inte hunnit med alls mycket idag. Var på Maxi med mamma förut och kollade runt lite i affärerna där men jag hittade inget jag ville ha som jag hade råd med så vi åt en väldigt sen lunch på Lindahls istället bestående av varm ciabatta med ost,skinka och tomat med sallad och tsatsiki till. Hade ju tänkt att köpa ett par filmer på Ica Maxi för jag hade sett i reklambladet att det var 5 för 99 men det fanns inte några intressanta filmer så klart så det blev inget filmshoppande heller.
Var nere på stan en snabbis med Fia strax innan stängningsdags för att jag skulle klacka om mina finfina skor som jag köpte när jag var hos Alex i Trollhättan men idioterna hade stängt så vi tog en sväng in på New Yorker där jag tröstshoppade en tröja efter en misslyckad shoppingdag.

     

Tankade bilen idag igen och det var lika jobbigt som vanligt. Tycker pappa och Jocke kan gör någonting åt tanken så att man kan tanka normalt. Tycker någon kan göra någonting åt bensinpriset också det är fan svindyrt!

Nu ska jag poppa popcorn och kolla på människor som det gått lite snett för. Jag fattar inte vad det är för fel på folk alltså att man kan sätta sej själv och sin familj i en sådan situation. Men det är bra att det finns blåsta människor för det är bra tv-underhållning, det är lyxfälla jag ska se. Hähä..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygg t-shirt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback