Tjejkväll i Västervik


Vi hade tjejkväll hemma hos Hanna i Västervik i fredags. Riktigt nice, det var klänningtvång så Hanna fick låna ut en klänning till mej eftersom jag var på landet innan och typ inte har ett enda klädesplagg där och man packar ju inte direkt ner klänningar när man packar för att vara på landet i ett par dagar. Hanna hade eller har värsta fina lägenheten och billig hyra så jag är så avundsjuk på henne. Får hoppas att jag hittar en minst lika fin och billig lägenhet nu när jag ska flytta. Vi drog ut en sväng på stan och hamnade i ett öltält. Var ganska mycket folk ute, det var till och med kö in till öltältet liksom, antar att visfestivalen var anledningen till att det var så mycket folk. Jag och Sofia lyckades hålla oss undan från segelbåtar i år. Det var en kul kväll men jag var jäkligt seg plus att jag skulle jobba dagen efter och då blir det aldrig riktigt en superdupertoppenkväll för man måste tänka på vilken mängd alkohol man får i sej och att man kommer i säng i tid..


Kommentarer
Postat av: erika

å mys d ser ut!!! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback