Yrkeskadad efter 2 månader!

Var och käkade på Akropolis med mamma och min moster tidigare ikväll. Jag åt pasta och fläskfilé och som vanligt när man äter något sådant ute så har de inte kryddat det ett skit så det smakade i stor sätt ingenting förens jag hällde ett halft saltkar över det och då blev det mumsfilibaba. Jag börjar tröttna på att äta ute eller på mat över huvudet taget, det är en yrkeskada jag har fått efter att ha jobbat på Kockens i drygt två månader. Känns lite illa men det kanske går över?

Jag testade ju att spela lite wii fit hos Erik i fredags och jag har träningsverk i magen efter det. Fatta vad illa! Jag borde verkligen börja träna.

Kommentarer
Postat av: Gjermundellen

Nice site. I enjoyed it very much! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback