22:59

Jag vill på festival! Eller i alla fall vara ledig två dagar i rad så att jag kan festa. Jag har fan inte festat sedans Hultan och det är typ en evighet sedan, jävla jobbhelvete att förstöra mitt liv...
Känner mej fan tråkig och gammal.
Mia Bitch den jäveln har flyttat till Stockholm. Undra vart jag ska flytta i höst? *-) Vill fan veta! Karlstad? Halmstad? Göteborg? Borås? Lund? Växjö? Linköping? Eller blir jag kvar här? Yalla yalla vhs eller vem det nu är som har hand om antagningen till högskolan. Hanna tycker jag ska flytta till Halmstad så att hon kan åka och hälsa på mej där eller var det någon annan hon ville träffa där kanske? :P
Har personalmöte imorgon 7:30 skitkul alltså speciellt när jag börjar jobba 16:00....

Kommentarer
Postat av: Toralicia

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback