En öl.

Stressad, sur, otrevlig, deppig, ledsen, ont i magen. Tack! Hur fan ska jag stå ut hela sommaren?
Var på Tradgårn med Erik, Fredric, Fia,Gunnar, Jonni & Pernilla igår, dock inte alla samtidigt. Pernilla och jag hamnade på Wasa sen när Trädgårn stängde. Det var ju inte direkt skitkul men inte svintråkigt heller. Trädgårn vann över Wasa iaf. Jag måste nog lära mej att gå ut och bara ta EN öl eller iaf att jag inte behöver vara ute till typ tre bara för att, igår skulle jag lika gärna kunnat skitit i Wasa och gått hem efter Trädgårn liksom.
Vet inte om jag ska åka och fika med Alex och Candra nu, vill ju träffa dom men vet inte om jag orkar palla mej ner till stan. :S
Jävla Marieborgbajs då har inte fått mitt omdöme än =/ Vill veta vad jag får ju!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback