Hultsfred 08

Hultsfred 08 är över men fy faan vilken lyckad vecka det var. Så jävla kul. Fattar inte att tiden kunde gå så jävla fort, skulle lätt kunnat vart där en vecka till. Känns inte som att vi var där i en vecka känns som att vi var där nån dag bara.
Jag hann se/lyssna på ganska många konserter i år, i alla fall om man jämför med förra men självklart missade jag ett par spelningar som jag skulle velat se, missade minst fem band men det är sånt jag får leva med. Jag var i alla fall på Anti-Flag, Babyshambles, Simple plan, Serj Tankian, Danko Jones, Rage Against The Machine, The Hives, Him, Takida och Disco Ensemble.
Xander döptes i söndags, jag satt med solglasögon i kyrkan, det tyckte inte Tessa var så passande men va fan Gud älskar väl alla eller?
Sen var det dags att åka och jobba, det var inte alls kul, jag var så jävla trött och sliten. Började nästan tjuta på jobbet för att jag var så trött och illamåeende. Det var asskönt att vara ledig idag men saknar mamma och pappa eller i alla fall deras tjänster.

En bild säger mer än tusen ord, fatta vad mycket min bilddagbok har att berätta då.

Kommentarer
Postat av: Belle

Gud älskar inte alls alla, det är bara nån som har hittat på, han kommer skicka dig till helvetet ankan ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback