Klaaant!

Jag är så jävla smart. När jag skickade in mitt omdöme från Marieborg till antagningen till högskolan så skickade jag inte med mina betyg från gymnasiet så jag kommer inte vara behörig till de program jag har sökt eftersom man måste ha samhällskunskap A till alla program jag sökt och jag inte fick det på Marieborg. Så jävla klantigt! Får skicka in gymnasiebetygen imorgon och hoppas att det löser sej.  Om det inte gör det vet jag fan vad jag ska ta mej till i höst kan ju inte jobba kvar på Kockens det vill jag verkligen inte, jag vill plugga.

Kommentarer
Postat av: mandisen

men du samhäll A är ju ett kärnämne så de räknar med att du har det eftersom du har gymnasie kompetens. Tror du inte dte

2008-06-22 @ 14:16:23
Postat av: Ankan

Jo jag kom på det sen men vet inte om jag måste skicka in betygen från gymnasiet ändå. Ska ringa och fråga imorgon för säkerhets skull.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback