Söndag

Gick upp klockan fyra imorse, kändes inte alls lockande att lämna sängen så tidigt men hade lovat Erik att skjussa han och Ari till flygplatsen. Dom jävlarna är i Rom nu och sen ska dom till Barcelona. Jag vill oxå!!!!!
Mamma, pappa och Jocke kom hem idag och jag tycker dom kan åka igen. Blev så trångt när dom kom hem. Ska bli skönt att flytta i höst fast det är lite jobbigt att inte veta vart jag hamnar, kanske inte ens kommer in någonstans.
Jag vill ha min lön nu. Känner att jag skulle vilja shoppa lite. Vill klippa mej också och kanske färga håret men vet inte om jag vill ha ljust eller mörkt hår.
Ska ta mej ner till Vaxkupan imorgon och spendera mitt presentkort hade jag tänkt mej. Hoppas jag hittat något sköjsigt.

Kommentarer
Postat av: Jakoblilly

Very nice site. Will sure visit again.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback