Mina kap?


Jag är nog ganska nöjd med spegeln jag köpte ändå. Det tog lite tid innan jag hann vänja mej vid den bara. Köpte den på Korg & Möbler, det är en sån där affär man inte tänker på att den finns men som har massor av saker som man vill ha till vettiga priser. Man borde gå dit oftare. (Jag hatar min taklampa som man ser i spegeln den är så FUL!!!)



Var ju på stan med Fia igår och skulle köpa en kalender.



Vilket jag gjorde men sen råkade jag...



köpa ett linne på Stadium och



lite trosor med fula mönster på Lindex. Jag hade ju inte tänkt köpa något mer än en kalender på stan så det är Fias fel att jag är ett par hundralappar fattigare nu. Det är så sjukt Lindex har blåst mej på 9 kr, det skulle kosta 208 kr men de har dragit 217 kr från mitt kort idioterna.

Köpte en present till Tessa idag, hade tänkt att köpa innehållet till mej själv först men sen när jag skulle betala ångrade jag mej så bad att få det inslaget.

 

Kommentarer
Postat av: Jonasfanny

Very informative. Great site. Really professional.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback