Jag spyr på äckelkänslan

Jag vill spy ut tomhetskänslan, tröttheten, klumpen i halsen och äckelkänslan. Vill att huvudet ska tömas på tankar, vet inte vad det tänker men jag antar att det är huvudets fel att det känns så här. Varför kan det aldrig försvinna? Förut var det skolan (gymnasiet) som var orsaken till äckelkänslan nu är det jobbet, det kanske inte är de riktiga orsakerna men jag intalar mej att det är så, kändes ju liksom bättre när jag hoppade av skolan och det kändes bättre innan jag började jobba, det är som att äckelkänslan låg lite i lä ett tag, visst den fanns där men inte alls lika mycket. Det enda jag gör nu är att jobba och sova eller försöka sova, ibland försöker jag att ta mej ork till att göra något annat men det känns meningslöst för tycker ändå inte att det är så kul eller att jag får ut något av det. Jag vill bara att sommaren ska vara över så att jag kan sluta jobbet och börja plugga. Vet inte om jag klarar av att plugga på riktigt men jag vill i alla fall testa. Varför ska sommarlovet vara så långt för? Om det bara hade vart ett par veckor hade man inte behövt sommarjobba. Eller jag vill ju sommarjobba men inte där jag jobbar nu, jag vill ha ett jobb med samma tider varje dag och ledig på helgerna. Ibland undrar jag varför just jag får sommarjobb utan att anstränga mej och andra som verkligen vill ha sommarjobb inte får något. Jag skulle verkligen behöva lite ledighet fast skulle säkert mått dåligt av att inte haft några pengar om jag inte hade jobbat. LIFE SUCKS! Jag vill åka på festival!

Kommentarer
Postat av: Tobiassara

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback