Byebye Norpan Syns På Söndag!

Köpte tågbiljetter idag så imorgon åker jag till Alex i Trollhättan och på fredag till Tessa i Uppsala. Ska bli kul att se lite nya ställen och lite nytt folk. Tråkigt att det är så jävla dyrt att åka tåg bara. Pissdåligt väder är det också så man kan ju inte lita på att spårvagnarna går i tid heller men som tur är så är Tina så snäll att hon skjussar mej till tågstationen. =) Jag hatar att packa men har i alla fall gjort det nu, har säkert glömt nåt men får fan inte plats mer i väskan så hoppas att det inte är nåt viktigt. Är inte helt klar med mitt arbete om Carl fucking Linné heller så borde försöka skriva ihop nån sida mer men vet inte vad jag ska skriva om, det är så ointressant! Borde ha pluggat företagsekonomi också. Fattar inte vart den här dan försvann har ju inte hunnit göra hälften av det jag hade tänkt att jag skulle..

Kommentarer
Postat av: Justinada

Perfect site, i like it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback