Helgalkis

Det kändes skumt att bara vara hemma igår kväll. Jag velade fram och tillbaka till typ halvett om jag skulle dra nånstans eller inte men jag stannade hemma och det är jag glad över. Känner mej som en jävla helgalkis som knappt klarar av att vara hemma en fredag och ta det lugnt. Kan inte dra nånstans heller för jag lovar jag skulle dricka då. Ska bara va hemma idag oxå. Är som att jag har två samveten som håller på att bråka med varandra, som i serier där seriefigurerna har en ängel och en djävul över huvudet, sånna har jag oxå. Den ena säger stanna hemma och ta det lugnt du kommer inte missa ett skit och den andra säger gå ut och ha kul du kan ju inte sitta hemma och tråka du kommer missa massor då.
Gjorde högskoleprovet på låtsas i skolan idag igen. Det kändes som att det här provet var svårare än det andra vi gjorde men jag fick lite bättre resultat på det här. Förra gången fick jag 0.3 och den här gången fick jag 0.4 hähä..Jag gör framsteg iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback