Lov(e)

Nu har vi looov, 10 dagar ledigt! Woho =) Så jävla skönt. Kanske ska åka till Alex i Trollhättan om jag har några pengar kvar när jag betalat mina skulder. Kan ju hoppas att det kommer en snäll påskhare och ger mej lite pengar. Skulle va så kul och åka dit. Nästa helg ska jag i alla fall till Tessa i Uppsala.
Var och bowla med Tina och Dennis ikväll, fy fan va dålig jag var! Nog för att jag visste att jag var dålig men inte så dålig det är nästan pinsamt, jag hade nog otursdag idag är nog inte så dålig på riktigt.


Glad Påsk!! ;)

Kommentarer
Postat av: Alex

Jaaaaa Trollhättan röstar jag för! Saknar dig

2008-03-23 @ 10:57:31
Postat av: Ankan

Tror jag kan komma =) Men jävla bajs sj har så konstiga priser!! Hoppas d inte höjer innan jag köper min biljett bara..får ju inte pengar förens tisdag :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback