Tvääääääääääääätt

Har vart seg och irriterad stundvis idag. Fick för mej att jag skulle tvätta mina täcken och kuddar så skulle gå och kolla om det fanns nån tid i tvättstugan men de hade ju gjort om systemet så fick springa fram och tillbaka tre gånger innan jag lyckades ta mej in för att få en tid. Det fanns ingen tid idag men imorn då blir det tvätta av. Jag har fan aldrig tvättat täcken och kuddar undra om jag kommer lyckas eller om det kommer gå åt helvete. Kanske blir värsta misfostrena eftåt. Kanske borde pröva att tvätta det täcket jag tycker minst om först i fall att det skulle bli skit av det. *-)

Har växlat pengar till Frankfurt idag också. Hade verkligen ingen lust att åka ner på stan men var ju tvungen för att slippa det imorn och för första gången någonsin (?) så var det ingen kö på Forex så behövde bara vara på stan i 5 minuter. Sen var jag snäll och gav bort min parkeringsbiljett till en gumma och gubbe eftersom det var 115 minuter kvar på den. Dom blev jätteglad.

Fick min Paris Hilton parfym idag. Woho =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback