1 eller X eller 2?

Jag är ledig fram till söndag klockan 16 men det känns ändå inte som att jag är ledig. Har lite beslutångest, vet inte om jag ska gå på informationsmötet/intejuvn om ky-utbildningen på lördag. Det känns som att hela min ledighet blir förstörd på grund av den och jag vet inte ens om jag vill gå där, kanske därför jag borde gå dit för att förhoppningsvis få reda på det men då blir ju hela fredagskvällen förstörd. Vet inte om jag ska gå till folkparken med klassen eller på Ullas 20 års fest eller stanna hemma imorgon kväll. Folkparken med klassen känns inte allt för lockande faktiskt, har fått för mej att folk kommer dricka sig äckligt odrägligt fulla och att det kommer bli slagsmål. Det är i och för sig bara rykten att folk ska supa skallen i miljontals bitar och att folk ska slå på varandra men man vet ju aldrig med folket i klassen liksom, skulle ju kunna vara sant. Ullas 20 års fest kan bli kul men vet inte om folk där håller på med lite grejer som jag ogillar, om så är fallet vill jag inte gå dit. Hemma känns ju inte heller allt för kul att vara. Så frågan är alltså:

Vad ska jag göra imorgon kväll?

1)   Folkparken med klassen.
X)   Ullas 20 års fest.
2)  
Vara hemma.

Lugn dag idag fast har haft ont i huvudet, antar att det är solen som är orsaken till det. I skolan plockade vi bara i ordning lite i klassrummet och sen åkte vi till Färgaregården och fikade sen åkte jag hem och tog ett par timmars power nap. Var på stan med Tina och köpte avslutningspresent till lärarna och sen blev det Världens med Fia och Fredric. Följde med Fredric hem en stund, vi skulle glo på film men vi kom inte på någon film vi ville se och jag ville inte vara kvar allt för länge eftersom jag ville hinna med sista spårisen hem så vi kollade på  ett par avsnitt av Bumbibjörnarna fan va bra dom är!!

Kommentarer
Postat av: Katie

Aaah, jobbigt det där. När jag får för mycket att välja på skiter jag i allt och drar med mig sambo på middag och bio. På så vis får man en supertrevlig fredagkväll men man behöver inte oroa sig för en massa. Hoppas det löser sig!

Postat av: nenny

stanna hemma. fester är överskattat :P

2008-05-30 @ 09:29:44
Postat av: Ankan

Jag har ju ingen sambo att göra det med. :P
Blir nog folkparken och 20 års fest och sen får jag se hur jag mår imorgon om jag går dit eller inte.

2008-05-30 @ 12:11:43
URL: http://mordvapen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback