Ajajajaj!!! Little Miss Sunshine.

Det var Marieborgsdag igår så vi var ute i solen hela dagen. Det var tipspromenad, musik/film-quiz, kubb, uppträdande, loppis, fuldans, teatersport och så men mest satt nog bara folk i gräset i små grupper och snackade skit. Jag vann musik/film-quizet (med lite hjälp av Mary & Isabelle) och fick ett presentkort på Vaxkupan. =) Jag lyckades bränna sönder mina underben (det vänstra mer än det högra) & ansiktet så det svider lagom fint nu. Har lite ont i skallen antar att det är solen som ligger bakom det också.

Jobbet går så där. Känner mej så virrig ibland. Här om dagen glömde jag till exempel bort en gubbes beställning fast att det typ inte var något annat att göra, lagom pinsamt. Kom på det själv efter typ 20-30 min men kom ju inte ihåg vad det var han hade beställt så jag fick gå ut och säga som det var pinsamt, pinsamt. Jag skyller på värmen det gör alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback