DIE MOTHERFUCKER DIE MOTHERFUCKER DIE!!!

Tid är en bristvara för mej för tillfället. Hinner inte sova så mycket som jag behöver, vet att det kommer gå skit med allt om det fortsätter så här, jag blir knäpp när jag inte får den sömn jag behöver blir deppig och får ångest. Känner för att vara hemma från skolan imorgon men tror att det kan dra ner mitt omdöme om jag börjar vara borta nu så får väl palla mej dit. Måste måste måste orka upp till skolan.
Hanna har blivit konstig. Hon orkar aldrig göra nåt och hon har fått samma åsikter som jag om en viss person som "misslyckas" med sina små försök gång på gång, trodde aldrig det skulle hända. DIE MOTHERFUCKER DIE MOTHERFUCKER DIE!!! It´s down the road not across the street.

Kommentarer
Postat av: Gunnarnelly

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback