Gränsen

Har vart och fikat med Fia & Fredric och sen gick vi och kollade på 21 på bio. Den var ganska bra. Skulle ha pluggat massa företagsekonomi idag men det blev inte så mycket av det. Fan det här är inte hållbart jag pallar fan inte att både gå i skolan och jobba fast det är ju bara två veckor kvar i skolan så kanske kan stå ut. Sökte en ky-utbildning igår, trädgårdsanläggare på Himmelstalund. Vet inte riktigt vad jag vill göra i höst men nu har jag förhoppningsvis tre alternativ om jag kommer in på det jag sökt. Högskola, ky-utbildning eller jobba. Kanske är dumt att skjuta upp problemet till senare men det är en gammal vana jag har. Det kommer lösa sig på nåt sätt i alla fall.

Jag hoppas du kunde visa mig hur livet går till
Vi irrar mellan födsel och död
Vad är det vi vill
Bereda oss för en evighet, vi inte förstår
Förblekna i en verklighet som inte består

Jag önskar jag hittar hem, jag måste få ro
Och allt som ska hända mig sen, får vila i min tro
Jag önskar att jag hittar hem, till livet igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback