NOLL.ÅTTA

Fick resultatet på högskoleprovet igår. Fick 61 rätt vilket betyder att jag hade rätt på exakt 50 % av frågorna och fel på exakt 50 % procent av frågorna. Jag är lite halvbra alltså. Normerad poäng blev 0.8. Får hålla tummarna för att det räcker för att komma in någonstans.
Det blev en lugn valborg för min del. Var på landet med mamma, pappa och Jocke. På vägen dit stannade vi hos min moster och hjälpte till att göra om en köksbänk så kom fram till landet när det var läggdags typ. Känner inte alls för att festa så blir en lugn helg. Träffade Sofia en sväng i torsdags, vi spelade geni, kollade på film och så. Tobbe, Ullis, Cassandra och Xander kom ner till landet i torsdags och sen åkte jag med dom hem igår. Fårskallarna hann typ rymma hundra gånger på den tiden jag var där. Det var lite kul att se mamma och pappa jaga dom hähä mamma blev lite sur när hennes blommor blev uppätna.



Jag håller nog på att bli gammal, har märkt flera tecken på det bara de senaste dagarna. Jag går frivilligt upp klockan åtta på morgonen när jag är ledig utan att behöva väckarklocka, jag är livrädd när idioterna åker cross, moppe och liknande utan hjälm och jag sitter hellre hemma och kollar på tv än går ut på valborgsmässoafton/fredag&lördagkväll.
Var på Ikea och Ikano med Fia idag jag köpte en tröja, hårfärg och chips så nu har jag inte råd med spegeln jag skulle köpa men ska ju jobba i veckan så får ju pengar då så att jag kan köpa den. Ska färga håret guldbrunt, kommer nog inte bli så stor skillnad från vad det är nu förutom att jag förhoppningsvis får ungefär samma färg i hela håret.

Kommentarer
Postat av: Asgeirdiana

Really great site man!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback