Jag orkar inte

Ah jag är så trött och orkeslös. Hade tvätt-tid förut men jag orkade inte tvätta, jag borde städa (har inte gjort det på veckor) men jag orkar inte, jag borde plugga men jag orkar inte, jag borde äta men jag orkar inte laga mat. Jag saknar att bo hemma då man fick tvätten tvättad och maten lagad ut av någon annan. Jag är trött på mej själv, trött på att jag tänker så mycket (det ger mej nästan huvudvärk), jag är trött på att inte veta vad jag vill, jag är trött på längta, jag är trött på att göra fel val.
Jag skäms över mej själv ibland, just nu syftar jag på hur jag beter mej mot personerna som är i samma grupp som jag i organisationen. Jag gör ingenting för gruppen, inte mycket i alla fall, jag vet inte varför jag beter mej så men det känns som att jag kan inte, jag vet inte hur man gör, att dom är mycket bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback