Nej jag har ingen pojkvän

Nej jag har ingen pojkvän!!
Jag är INTE tillsammans med Jani. Det var samma sak när jag dejta (eller vad man nu ska kalla det) Jonni. Ni är tillsammans..Det är ju din pojkvän blablabla. Nej det var det inte. Kan man få bestämma själv vad man är eller? Tack!

Sitter på tåget på väg till Halmstad nu känns inte allt för kul. Hanna och jag pratade om att vi skulle dela lägenhet om jag flyttar tillbaka till Norrköping (vilket känns jäkligt lockande, trivs ju inte med utbildningen och jag gillar Norrköping bättre än Halmstad). Är det bra eller dåligt att ta folk för givet? Jag tar Hanna för givet. Det är verkligen bara hon som jag verkligen verkligen måste träffa när jag åker hem och tar för givet att jag ska träffa då.

I lördags blev det fest hos Thores kompis som bor i de nybyggda husen mitt emot Deli. Jag skulle absolut inte ha nåt emot att ha en lägenhet där. Värst bra läget och schyssta lägenheter. Jag och Fredric gick en sväng till Wasa oxå och sen köpte vi pizza. Jag pratade till mej så att vi fick dricka och sallad på köpet. Pizzagubben tyckte jag skulle bli affärskvinna.

I söndags var jag och fikade med Pernilla och sen gick vi hem till henne och var där hela eftermiddagen. Skönt att döda tid tillsammans med någon ibland genom att typ inte göra ett skit.


Kommentarer
Postat av: nenny

man ska inte ta något eller någon för givet. det är bara dumt

2008-11-19 @ 09:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback