Vad ska jag göra?

Ah jag vet inte vart jag ska ta vägen! Jag har lust att spy, skrika, explodera. Jag ville börja plugga för att ha något vettigt att göa men det här allt annat än vettigt. Det vi gör (ska göra) typ 75% av tiden (6 timmar/dag) är att läsa, läsa, läsa och att läsa lite till. Jag hatar att läsa facklitteratur. Det är så jävla boring. Jag blir fan knäpp av att sitta hemma och läsa flera hundra sidor facklitteratur i veckan. Jag börjar fan snart klättra på väggarna. Jag fattar inte varför jag sökte den här utbildningen eller jo det gör jag, jag trodde den skulle vara annorlunda fast jag vet inte på vilket sätt. Jag tänkte att företagsekonomin som jag läste på Komvux var kul så att då kunde det kanske vara det på högskolan också men det tyckte jag tydligen inte att det var. Känns så sorgligt att den här utbildningen inte känns bra nu när jag flyttat så långt. Va ska jag göra nu liksom? Jag tror jag vill gå den utbildningen i Stockholm men den börjar ju inte förens nästa höst, vad ska jag göra fram till dess då? Funderar på att kanske läsa nån teknisk bastermin så att man får använda hjärnan lite men ska jag göra det här eller hemma isf? Eller ska jag gå kvar på det här programmet till sommaren och bli knäpp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback