Sparris & dubbellimbo!!!

Igår natt vaknade jag av att jag hade näsblod, hade blod i hela facet så såg nästan ut som att jag var hämtad ur en skräckis.
Det är skönt att vara hemma nu i alla fall jobbigt att det tar så lång tid att ta sej hit bara! Träffade Hanna igår och satt och drack öl och snackade massa skit. Var jäkligt nice! Tycker om att prata med henne."Sparris och dubbellimbo" Hähä. Vi försökte visa Ragge hur man går på kattlådan men han fattade inte så vi fick ta och gå ut med han istället. Sen gick vi till Svea och träffade resten av folket. Vet inte hur det blir ikväll folk (inkl. mej) håller på och velar så mycket men blir nog att dricka öl och sen gå ut en sväng.
Försöker att inte tänka på skolan när jag är här men det är svårt att undvika, jag vet ju att jag måste tillbaka och att jag måste läsa massa tråååk och hitta på nåt att skriva om till case 2 innan tisdag. Bara tanken på organisationsbajset gör att jag blir illamående och får en klump i bröstet. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback