Fittcase

Jag blir knäpp!! Jag har suttit hela dan och försökt att läsa en engelsk text på sju A4-sidor men jag fattar verkligen inte vad det står. Och jag måste fatta texten för att kunna göra caset. Jag kommer bli utkickad från min grupp och misslyckas med den här kursen också. Känns meningslöst att fortsätta den här kursen över huvudet taget för alla case är på engelska. Dom här så kallade ekonomikurserna jag läser är fan mer språkkurs för mej..
Det är fest hos Sofie & Robin ikväll men vet inte om jag vill gå dit pga caset, borde sitta hemma och tragla med det istället!! Fast å andra sidan om jag inte fattat det efter att suttit med det en hel dag lär jag nog inte fatta det efter att ha suttit med det ikväll heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback