Vill hem!

Jag längtar tills jag flyttar hem. Vill bara att tiden ska gå fort nu. Vill bara gå och lägga mej och sova och inte vakna förens min tid i Halmstad är histroia.
Tessa var här fredag-lördag. Tiden gick jättefort fast vi bara var hemma och tog det lugnt. Vi kollade på film, Hide & Seek och Djävulen bär Prada, spelade kort, spelad GH och så. Riktigt myspys.
Skulle ha tvättat idag men jag orkade verkligen inte, känns som det händer ganska ofta nu att jag tänkt göra saker men inte gjort dem för att jag vart så orkeslös. Kanske är tiden på året?

Kommentarer
Postat av: Erika

å har du bestämt dej nu?att du ska flytta tillbax menar jag? vi måste börja umgås mer då isf, nu när vi också ska flytta in till stan!

vore jättekul tycker jag, du va faktiskt en av få personer som jag kände att jag kunde prata me allt om... har saknat d lite :-)



vi ska nog kolla på radhuset i klocket imorrn, hehe så får se om d e i fräsch skick! annars kanske d blir haga igen, fast i höghusen den här gången :-)



kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback