Bäst före datum?

Jag mår lite smått illa idag. Drack gammalt (?) vin igår säkert därför. Jag har ett tetravin i kylen som bäst före datumet är 07/12/14 på (och det var nåt liknande på det jag drack igår och det hade vart öppet i flera veckor också). Alltså är vinet i kylen gammalt eller är bäst före datumet 2014? Eller är inte ens dom där siffrorna bäst före datumet?
Var lite partaj hos Maria igår och så blev det en sväng på Kåren. Mycket trevligt!!!
Jag skickade kanske nåt konstigt sms igår eftersom jag var så trög och inte fattade  vad det stod i messet jag svarade på men whatever.
Har föreläsning om mindre än två timmar, känns inte allt för lockande faktiskt!!
Har vart sugen på amerikanska pannkakor i flera veckor nu så idag ska jag äta det till lunch *mumsfilibaba* När jag åker hem nästa gång ska mamma få äran att göra saffranspannkaka det är ännu smaskigare!!!

Kommentarer
Postat av: nenny

vinet gick ut förra julen :D

2008-11-06 @ 17:10:15
Postat av: Andréa

Hej! Kika gärna in i min blogg och lämna en liten kommentar :)

Ha en bra kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback