Plankan

Jag vägde mej imorse och jag vägde bara 52,8!! Jag har inte vägt så lite på typ tio år. Kanske inte är så bra men vad ska man göra då? Jag äter ju vad mer ska man göra liksom?
Fick mina pengar för bilen förut så jag tänkte att jag kunde unna mej att gå och handla mjölk och bröd men det blev tydligen lite mer än så för väl i kassan gick det på 300 spänn.
Efter Organisationen förut hade jag ju lite smått panik eftersom kurslitteraturen var så dyr och fruktade över att få veta vad kurslitteraturen i Husbyggnaden skulle kosta. Jag blev glatt överraskad, det visade sig att vi kommer få den mesta litteraturen utdelad och att vi endast behöver köpa två kompendium alltså betydligt mycket billigare än Organisationen.
Jag hatar h&m, jag fattar inte varför jag beställer kläder därifrån över huvudet taget det tar alltid en evighet innan man får det man beställt, så jävla irriterande.

Kommentarer
Postat av: nenny

haha jag väger mer än dej :D

2008-11-04 @ 09:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback