YALLAYALLA!!

Aaaah jag orkar inte! Så jävla krångligt, dyrt och tidskrävande att få tag på kurslitteratur. Har hittat alla böcker till Organisationen men till Husbyggnaden har jag bara hittat en. Har inga pengar att betala böckerna för heller eftersom det dröjer så jävla länge med pengarna för bilen. YALLLAYALLA va fan!!!
Det är säkert lång leveranstid  också, behöver egentligen böckerna redan idag för har första seminariumet är på tisdag och man vill ju börja så snart som möjligt med uppgiften. Ja varför beställde jag inte böckerna tidigare då? Jo av den enkla anledningen att jag vill gå på intrduktionen av kursen innan så jag inte köper någon bok i onödan.
Ska gå på introduktionen av husbyggnaden nu och se om man kan få reda på vart man kan få tag på böckerna till den kursen och hur dyrt det kalaset kommer att bli. Hatar att det ska vara så jävla dyrt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback