Flyttat =)

Har äntligen flyttat nu!!! =) Gårdagen var fullproppad med saker att göra skola, flytta, flyttstäda, packa upp och handla på diverse ställen. Var och provade ut ett par glasögon också eftersom mamma, pappa & Jocke var här kunde vara smakråd så på måndag blir jag glasögonorm.
Känns som jag har en miljon saker att göra innan jag har fått ordning ordentligt i lägenheten men jag planerar att vara klar ikväll med det jag kan göra själv. Mamma fick ont i skallen igår för det var så mycket som skulle hinnas med så pappa hann inte sätta upp alla mina hyllor och sånt pga det.
Håller på och tvättar så det är väl dags att bege sej till tvättstugan. Det är sjukt, det är andra gången jag tvättar sen jag flytta till Halmstad. När jag bodde hemma tyckte jag att jag jämt hade ren tvätt som skulle plockas in, tror pappa tvättade åtminstone 2-3 gånger i veckan åt mej och nu har jag bara tvättat 2 gånger på 6 veckor...
Aaaah det är en jävla flugjävel här inne, den är så jävla irriterande!!! Död åt den!!!! Vem var dum nog att släppa in den? Säkert hon som bodde här innan. Tvättstugan var det ja.

Kommentarer
Postat av: Johan

Kill the fly!

2008-10-03 @ 12:05:23
Postat av: Erika

å va underbart me egen lya!!! hur känns d då?

du får bjuda dit mej o min lilla familj snart då ;-) om du vågar, vi kanske inte hinner va där värst länge innan lukas rivit hela din lägenhet o nellie kastat spyor över alla dina saker... :-D



ha en bra heeelg kramkram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback