Första tentan avklarad

Första tentan avklarad, tror och hoppas att jag klarade den. Ligger nog precis på gränsen men tror att jag klarade den i alla fall. Har tenta på fredag också, den tror jag däremot inte att jag kommer klara. Men men shit the same.
När jag kom hem och kollade mitt postfack var det proppfullt för jag hade fått paket både från Nelly & cdon =) Om det är någon mer som vill skicka paket till mej så är adressen Nyhemsgatan 36, 30249 Halmstad. Resten kan ni förhoppningsvis ;)
Måste palla mej bort till Hemköp för min nya (fungerande?) guitar till guitar hero har kommit och sen måste jag gå tillbaka för att skicka tillbaka den gamla som inte riktigt fungerade som den skulle. Skulle vart skönt att ha bilen nu för idag känner jag mej lat och har ingen lust att springa omkring massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback