God Morgon

Ska strax sätta igång och plugga lite. Sen kommer mamma, pappa & Jocke hit, jag och mamma ska på stan och pappa & Jocke får vara kvar i lägenheten och sätta upp hyllor och så.
Fattar inte att det redan är lördag vart har all tid försvunnit? Min vecka har spenderats på biblan i alla fall, så kul har jag haft det. Fattar inte att jag är så seg på morgonen, har redan vart vaken i två timmar och har inte ens hunnit käka frukost.. Får väl ta och göra det nu och sen sätta igång med pluggandet så att jag klarae tentan...


Kommentarer
Postat av: Tessan

Läste precis opå en av mina vänners blogg att hon köpt ett fodral från Hama för 155kr. Så om du inte redan köpt en kan du kolla där...adressen vet jag inte, men googla! =)



Kram



ps pengarna har inte kommit, men på måndag troligen =)

Postat av: Tessan

Ok, ibland skriver jag verkligen som en kratta =) Hon hade köpt ett fodral till sin bärbara dator...ifall det inte framgick :p

2008-10-25 @ 19:40:49
URL: http://tessan.delden.se
Postat av: Ankan

Jaa d gör du tog ett tag att lista ut vad du mena :P

2008-10-25 @ 20:48:25
URL: http://mordvapen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback