Lördag

Den här dagen har bara försvunnit. Känns som att jag inte hunnit göra någonting alls typ. Skulle ju plugga imorse/förmiddags men hamnade i telefon med Tessa och sen kom mamma, pappa & Jocke och knackade på fönstret så då var det ju bara att lägga på telefon, skippa pluggandet och släppa in dem. Vi fikade, tog en lite sväng på stan men kändes bara stressigt att gå där så åkte och handlade mat istället och åkte hem och käkade. Fick mina hyllor uppsatta och sen var det typ dags för dem att åka hem igen. Känns som att de bara var här och vände men de var tydligen här i sju timmar. De tog med sej min bil hem så nu får jag gå/cykla om jag ska någonstans. Tror inte jag kommer vistas på så många mer ställen än Nyhem och högskoleområdet framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback