Så här ser jag ut i mina glasisar


Kommentarer
Postat av: Sofia

Snyggt!! Har du slutat med linser eller vill du bara variera dig lite?

2008-10-08 @ 20:27:11
Postat av: Erika

men gu!!! asså allvarligt om du hade gått förbi mej på stan så tror jag inte att jag hade kännt igen dej!!! skitsnyggt!!! å du ser smart ut också ;-P

å va fin du va i håret me! passar dej :-)

Postat av: jennypenny

sexigt ankan :D ihih inga linser längre? jag har linser nu :P kram

2008-10-09 @ 17:36:38
Postat av: Ankan

Neeej! Jag tänker aldrig sluta med linser. Med linser kan jag kolla upp, ner, åt sidan, överallt och se lika bra med glasisar måste jag kolla genom glaset för att se. Man kanske vänjer sej men nu känns det mest jobbigt att använda glaisarna.

2008-10-10 @ 11:52:45
URL: http://mordvapen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback