Onsdag

Ah det är så skönt att vara hemma!!!
Hade ju tänkt att plugga endel igår men hade fullt upp med annat. Tog en sväng ner på stan på morgonen och fixade en ny telefon och intenet till mej. En sony eriksson  w595 blev det. Gick förbi New Yorker för att kolla om skorna fanns kvar som jag ville ha men de fanns inte i min storlek. Efter det blev det att åka och faxa iväg ett papper om att jag ångrade min internetbeställning och det tog sin lilla tid det eftersom man måste ju snacka massa när man lånar folks apparater. Hade tänkt att köpa en datorväska så åkte förbi MediaMarkt, det fanns endel intressanta men de kostade fan 600 spänn och det kände jag att det inte var värt för tillfället eftersom 600 var allt jag hade på kortet. (Fick en datorväska av Hanna senare så var ju lite tur att jag inte köpte nån) Åkte och skulle handla mat på Maxi och då råkade jag se ett par assnygga pjuks i förbifarten på Wedins så var bara tvungen och gå in och testa dom och dom fick självklart följa med mej hem. Hade tur som fan, de kostade egentligen 900 spänn men det var 30% rabbat på alla skor så jag hade precis råd =) Sen blev det att skynda hem och lämna alla grejer och styra kosan mot Tobbe, Ullis & världens sötaste ungar. Om man inte ville ha barn innan så vill man ju nästan det efter att träffat dom, så jävla goa små skruttar. Efter det var det helt plötsligt kväller. Träffade Hanna och sen åkte vi till Fredric och klädde ut oss till mussar, AllahAllah!!! Hahahhaha! Käkade pizza och drog en sväng till Wasa (nyktra) men där köpte Hanna ett par öl och vi blev allt lite smålulliga fast vi inte fick i oss mer än 2½ öl var. Var värsta cp-bruden där som hade gått ut själv och kom och satte sej vid vårt bord, jag och Fredric blev helt plötsligt väldigt intresserade av karokehäftet och satt och läste i det i minst en kvart för vi ville inte att hon skulle va med oss men Hanna såg ju till att psychobruden hängde efter oss hela kvällen. Vi såg Mia Bitch på Wasa så vi lämnade in en lapp om att hon ville sjunga men hon sjöng aldrig fast att de ropade upp hennes namn...
Fick reda på att Fredric har läst 1½ år byggingenjör innnan han hoppa av och då tyckte jag det var en asbra idé att han skulle hjälpa mej med mitt projekt eftersom det är i en byggkurs, vet dock inte om han tyckte det var en lika bra idé...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback