Helgen

I fredags kom Hanna och slog mej med piskan så då gick det undan med pluggandet.
Sen körde vi ett bord åt Hannas mamma, jag var livrädd att jag skulle förstöra bilen vi åkte i men jag lyckades köra utan att det blev några bucklor på den. Åkte till Donken och fika och pratade om tång (tänger) hähäh.
På kvällen blev det ölande hos Fia med väldigt mkt intern humor, var nog mest jag, Hanna och Fredric som förstod den eftersom det mesta handlade om onsdan. Sen blev det utgång, Wasa igen. Det var en kille som blev arg på mej när vi precis kom in på Wasa, för högst upp i trappan är det en tjej som är på väg ut, först spyr hon i trappan sen går hon två steg och ramlar typ hela vägen ner det såg jättekul ut så jag började asgarva han tyckte tydligen inte att jag skulle göra det. Det är faktiskt lite sorgligt med folk som blir så fulla. Om man inte kan sluta dricka i tid bör man inte dricka över huve taget fast det är ju bara min åsikt.
Hanna kan inte ha pojkvän för hon kan inte bli tjock...
I lördags blev det en sväng til Karin & Classe och sen filmkväll hos Jani. Var jävligt skönt o bara ta det lugnt, såg på Ironman, Hulken och Be kind rewind. Jag råkade somna till Be kind rewind så fick kolla om slutet på den igår.
Uss ska försöka bli klar med projektet nu det ska ju redovisas på onsdag. Känns inte alls lockande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback