Stress

Känner mej så stressad över skolan. Känns som att jag har skjutit upp massor till sista stund. Jag har knappt två veckor på mej att göra klart husbyggnadsprojektet och känns som att jag knappt börjat med det. Tar sån tid att rita alla delar, tog till exempel nästan tre timmar att rita ett tvärsnitt på en vägg och jag är inte ens helt klart med bilden. Sen är det bara tre veckor kvar till tentorna.
Jag skulle behöva ha en personlig coach som berättar för mej hur jag ska göra för att lyckas. Jag vet säkert själv innerst inne vad jag kan göra men jag behöver någon som pushar mej. Skulle ju stärka mitt självförtoende genom att skriva upp tre bra saker jag gjort varje dag men det höll bara i tre dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback