En liten lista

Min önskelista

  • En personlig coach
  • En router - har ju beställt bredband nu men jag vet inte riktigt hur man gör för att få det att funka men jag vill i alla fall ha en router så att jag kan ha trådlöst internet. och så vill jag att någon kommer hit och fixar så att det funkar, just nu har jag ju Jockes mobila bredband men kan tänka mej att han vill ha tillbaka det snart.
  • En extern hårddisk - så att jag slipper bli av med all min musik när datorn craschar.
  • Microsoft office paket - för det ingick ju inte när jag köpte datorn =/
  • En ny mobil - har ni sett min så vet ni varför.
  • En större soffa
  • Mer tid och ork
  • SPA-weekend
  • Shoppingresa till London
  • Ett jobb

Kommentarer
Postat av: Erika

å jag blev också sugen på o skriva en önskelista... fan att inte tomten finns, d hade ju vart perfa o bara få alla sina önskningar i en säck lagom till jul... jag vill också ha en egen coach! nån som springer efter mej på dagarna o peppar mej " du orkar, du hinner, du äääälskar dina barn fast dom skriker hela tiden!!!!" typ... ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback