V.44

Vecka 44 har jämt vart lika med höstlov men inte nu, nu är det tentavecka. Har inte alls pluggat så mycket som jag borde för jag har inte haft någon lust så jag har shoppat lite och tagit det lugnt istället. Det finns inga måste i mitt liv längre och om det finns det ska de försvinna. Var och pratade med en prälle på studenthälsan igår det var han som upplyste mej om detta. Han tyckte att jag både är som en 13 åring och en 35 åring (medelåldern av 13 & 35 är 22 vilket jag nästan är), att jag är skitmodig, att jag är smart, om jag skulle göra ett IQ-test nån gång skulle jag förmodligen bli förvånad av det höga resultatet..
Prällen gav mej läxa, jag ska komma på vad jag är bra på (assvårt ju, hjääälp mej!!! ;)), vad som funkar i mitt liv, hur det kom sej att jag inte dog när jag magplaskade (misslyckades) och så ska jag utrota måstena i mitt liv..
Ringde HFAB imorse om att min brandvarnare inte funkade och att jag behövde ett nytt filter till köksfläkten och en kvart senare ringer det på dörren och det nya filtret och nya brandvarnaren var här. Fick reda på att jag har ett vindsförråd också, synd att jag inte visste det tidigare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback