Vart tar tiden vägen?

Fan jag fattar inte vart dagarna tar vägen får inte alls så mycket gjort som jag borde. Ska läsa en engelsk text på 20 sidor och analysera den för att kunna göra seminarieuppgiften i marknadsföringen. Känns så omotiverat att göra det, inget kul när man inte fattar språket. Behövde inte ens läsa så mycket på engelska när jag hade engelska som ämne på schemat. Hade vart så mycket mindre komplicerat om det vart på svenska. Måste ta tag i husbyggnadsprojektet också. Suck, fattar verkligen inte vad jag gör om dagarna eftersom tiden bara försvinner.
Vill åka hem snart men har ingen säng att sova i där så vill inte åka av den anledningen plus att det tar sån tid och att det kostar så mycket att åka men vill träffa folket där och så är stan och uteställena hemma roligare än här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback