Medicin mot förkylning tack!!

Usch!!! Jag är skitförkyld. Varför finns det ingen bra medicin mot förkylning för? Näsan rinner konstant, känns typ som jag gråter genom näsan. Cp-hostan is back också, hoppas den bara är tillfälligt denna gången och så har jag feber till och från när panodilen slutar verka. Det är förfest på fartyget och sen kårpuben ikväll men tror inte jag orkar gå på det. Blir nog att träffa nåra från klassen som ska det lugnt och beställa pizza och så.
I skolan ska vi ha ett projektarbete där alla ska rita en ritning på ett enfamiljshus och bestämma vad för material och så huset ska byggas i. Det ska bli kul men lite svårt med tanke på hur svårt jag har att bestämma mej för saker och ting..
Kollade tåg - och bussbiljetter hem igår och det blir fan billigare att åka bil, är inte det sjukt eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback