"Ny" telefon!!!

Igår hanns det med att fika med Tina, yra runt på stan med Hanna, besöka Erik, Palace med Hanna & Fredric och efterfest. På Palace puttade Fredric bort min stol när jag reste mej och sen när jag satt mej ner hamnade jag på backen..hähähä. Jag ska hämnas nån gång. Hittade en telefon igår, den låg under ett bord på uteserveringen på Palace och det var ingen som satt där så jag tog den. Jag behövde en ny telefon liksom.
Var på stan med Tessa och shoppade idag så nu är jag fattig. Köpte två toppar, legins och ett par skor. Bjöd Tessa på käk och köpte ett linne till henne, det fick bli hennes examenspresent. Skorna köpte jag enbart för att jag ska kunna ha en av topparna och leginsen på mej ikväll. Det är utgång med Hanna och Pernilla som gäller. Tror jag ska ta en power nap nu så att jag förhoppningsvis blir lite piggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback