Trött på att...

Jag är så trött, trött på att:
  • vara förkyld. Hur lång tid ska det ta innan jag är helt bra igen egentligen?

  • bo i en stor jävla röra. Skulle egentligen behöva större boende får knappt plats med mina grejer här. Egen lägenhet hade ju vart det bästa men det är ju inte världens lättaste att få tag i så jag får nöja mej med att bo här. Vill komma iväg och köpa lite möbler så att jag kan komma i någorlunda ordning i alla fall. På ett sätt är det skitbra att bo här och det är att allt ingår i hyran som ligger på 2000 kr/mån så jag har ju ganska mycket pengar över till annat.

  • vänta. Har skickat efter kläder och kurslitteratur och känner inte för att vänta på det längre så hoppas det kommer imorgon. Jag är trött på att vänta på att få en lägenhet också, hur jävla lång tid ska man behöva stå i kö egentligen?

  • inte ha en ordentlig bil. Min bil är ful som få och måste tankas med dunk och det kan jag faktiskt stå ut med för så ofta behöver jag inte tanka och bättre en ful bil än ingen bil alls. Det som stör mej är tanklocket som jag typ aldrig lyckas få av själv så det gör ju det hela ännu mer komplicerat att tanka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback